9.fejezet Vámpír vadász


 Amikor felébredtem a nap már nagyon magasan járt..nagyon fájt a fejem,és az egyensúlyom még nem volt teljesen a régi.Damon nem volt mellettem..felvettem a köntösöm
a papucsom,bementem a fürdőszobába,belenéztem a tükörbe szörnyen néztem ki,megmostam az arcom,fogat mostam,megfésülködtem és felgumiztam a hajam.
A lépcsőn lefelé menet halottam Jenna és Damon hangját a konyhából,beléptem a konyhába Jenna ebédet készített Damon pedig segített neki..elég furcsa látvány volt.
Jenna:Jó reggelt álomszuszék!! vagyis inkább Jó délutánt mert már dél elmúlt
+Jó reggelt!!..Damon azt hittem már elmentél.
*Sokáig aludtál,korán felébredtem és unatkoztam...de igazából csak nem bírtam a horkolásod és inkább lejöttem..
+Nem is horkolok
*Oh dehogynem csak nem hallod.Hívott Stefan azt mondtam neki,hogy amint felébredsz felhívod!!
+És jól van?
*Jól van..mégsem rabolta el a fogtündér..pedig már kezdtem benne reménykedni..
Jenna:Kész az ebéd..ebédeljetek..nekem most találkozóm van Alariccal!! :)
+Randiztok??
Jenna:Meghívott ebédre a Grillbe..nem tudom,hogy ez randi e vagy sem,de remélem az :)
Jenna elment ketten maradtunk Damonnel és Jeremyvel,Jeremy a szobájában zenét hallgatott nem volt éhes ezért nem jött le ebédelni.
Elővettem a telefonom és felhívtam Stefant,az első csörgésre fel is vette már biztosan várhatta a hívásom.
-Szia Elena!
+Szia Stefan!
-Damon elmondta mit tett Katherine..Jól vagy??
+Igen már sokkal jobban vagyok..szerencsére Damon itt maradt velem és már sokkal jobban vagyok..de te hol voltál tegnap éjjel
töbször is próbáltalak hívni,de ki volt kapcsolva a telefonod!!
-Igen tudom..az éjjel megkerestem Katherinet megakartam tudni miért van itt,de sajnos nem tudtam meg semmit!
Damon kivette a kezemből a telefont..
*Itt az idelye,hogy megtudjuk mit akar...találkozzunk a Grillben..
-Rendben.
Ezzel Damon letette a telefont és indulni készült.
+Én is veletek megyek..
*Dehogy jösz te velünk..szépen itthol maradsz és vissza fekszel,még most is elég rosszul nézel ki nem kell,így csak a terhünkre lennél
Itthol maradtam vissza mentem a szobámba és
lepihentem.
Stefan szemszög:

Damonnal elindultunk a Grillbe megkeresni Katherint,Damon autójával mmentünk.Csak a tegnap estére tudtam gondolni,hazudtam Elenának
tegnap éjjel elmentem Katherine házába,egész éjjel együtt voltunk,de nem történt semmi köztünk.Elmesélt mindent,elmondta,hogy még mindig engem szeret
és mindig is csak engem szeretett,tudom,hogy Katherinben nem lehet megbízni mert csak a saját érdekeit tartja szem előtt,de tegnap éjjel úgy éreztem,hogy még érzek valamit iránta.Viszont ez nem akadályozhat abban,hogy segítsek Damonnek eltűntetni őt a városból.Szeretem elenát és nem akarom megbántani,de nem tudom mit érzek Katherine iránt..talán még mindig szeretem őt.
Oda értünk a Grillhez,bementünk Damonnel körbenéztünk és leültünk a pulthoz,kértünk egy italt és vártunk.Katherine ott volt a Grillben Jennával és Alariccal beszélgetett az asztaluknál.Először azt hittük Elena az,de tudtuk,hogy ő otthol..csak Katherine lehetett és Elenának adja ki magát.Észrevett minket amint épp őt figyeltük,Damon intett neki,hogy menjen el az asztaltól.Katherine
felállt elköszönt Jennától és Alarictól és oda jött hozzánk.
K:Olyan kicsi ez a város,hogy bárhova megyek belétek ütközök..főleg veled Damon hisz minden bárban ott vagy..egy alkoholista lettél
Damon grimaszt vágott és nem válaszolt semmit.
-Miért játszod el,hogy te vagy Elena??
K:Nagyon szórakoztató mindenki azt hiszi,hogy a kis Elena Gillbert vagyok..
*Mit akarsz tőlünk??
K:Lassíts Damon..majd mindent a maga idejében
Damon ekkor megragadta Katherint és a falhoz lökte őt,megragadta atorkát.
*Legszívesebben kitépném a szíved...
K:Csak nuygodtan Damon,de azt ne feledd,hogy minket néznek az emberek és mindenki azt hiszi,hogy én vagyok Elena
-Engedd el Damon..igaza van
nehezen,de végül elengedte Katherine nyakát.
-Menjünk innét!!

Elinultunk a parkoló felé..Damon tajtékzott a dühtől..gyűlölte Katherinet,de meg értem őt.Hiába még érzek valamit Karherine iránt akkor is
azt szeretném ha eltűnne innen és békén hagyna minket.Már majdnem az autóhoz értünk amikor Damont eltalálta valami térdre esett mellettem..
hátra fordultam és láttam Alaric Saltzmant egy nyíllal a kezében..gyorsan kihúztam a fa darabot Damonből.Pár másodperc múlva felállt Damon és
Alaric irányába kezdett futni,Alaric futni kezdett,de Damon egy szempillantás alatt utol érte.Egy hirtelen mozdulattal leütötte őt és földre esett Alaric
eszméletlenül,Damon megakarta ölni,de nem hagytam neki,beraktuk az autó hátsó ülésére és elindultunk haza.Alaric tudta,hogy mi vámpírok vagyunk hiszen egy
fa tőrrel próbálta megölni Damont,de vajon honnan tudhatta,hogy mik vagyunk és ki is ő valójában..olyan sok kérdés kavargott bennem.
Amikor a házhoz értünk,bevittük Alaricet a házba még mindig eszméletlen volt,leültettük egy székre és megkötöztük a karját.Damon átnézte az iratait ami nála voltak,de semmi
különös nem volt bennük,azt vártuk mikor tér eszméletéhez.Damon egy pohár vízzel szembe öntötte Alaricot,kezdett ébredezni.
Alaric:hol vagyok???
-A házunkban vagy..megakartad ölni Damont miért??? és honnan tudod kik is vagyunk???
*rossz döntés volt..ugye tudod,hogy egy másodperc alatt megtudlak ölni..ezerszer erősebb vagyok mint bármilyen halandó és egy ember sem érdekel...köztük te sem.
Legszívesebben megölnélek.
-Nyugodj meg Damon...Ki vagy te valójában???
Alaric nem válaszolt Damon oda lépett hozzá és megragadta  a torkát,felálltam és megpróbáltam lecsillapítani Damont,de nagyon nehezen ment.
-jobb ha elmondasz mindent!!
Alaric:A nevem Alaric Saltzman..Igazgató helyettes vagyok az iskolában.
*Na ne hülyéskedj én meg a mikulás vagyok..Miért akartál megölni??? Katherine parancsolta,hogy ölj meg??
Alaric:Nem ismerek semmilyen Katherinet...megakartalak ölni mert vámpír vadász vagyok..
-Miért pont Damont??
Alaric:felismertem őt amikor először jöttem Mystick Fallsab..Damon volt az aki elvette tőlem a feleségem.
-hogy mi??


*ki volt a feleséged??
Alaric:A neve Isobel
-Ismerős a neve Damon...
*Igen...ismerem..sok évvel ezelőtt ismertem meg őt Katherine változtatta át őt
Alaric: meg kell találnom az a vámpírt Katherint..ő változtatta át Isobelt..
*Nem kell messze menni mert itt van a városban.
-Mit akarsz Katherintől??
Aalric:meg kell tudnom hol van a feleségem,és meg kell ölnöm őt.
*Hamarabb megölni mint,hogy levegőt vennél..azt viszont tudom,hogy Katherine azért változtatta át mert Isobel vámpír akart lenni
-elengedünk,de akkor többé ne próbálkozz azzal,hogy megölöd Damont-és Katherint se próbáld megkeresni mert meg fog ölni.Jobb ha távol tartod magad tőle..nagyon veszélyes és könyörtelen.
Elengedtük Alaricot,remélem többé nem próbálkozik ilyen hülyeségekkel viszont az aggasztott,hogy Katherine hány ember életét tette még tönkre és hány ember életébe avatkozott bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok ez az én saját történetem,ahogy én elképzeltem.Remélem tetszeni fog....Úgy írom le a történetet ahogy én is látni szeretném.Előnyben vannak a Delena-s részek tehát inkább ezekre próbálok jobban rátérni.