6.fejezet Vissza térnek az emlékek



Elena szemszög:
"Kedves naplóm elég fáradtan ébredtem,ma lesz a Mystic Falls-i őszi bál,nem akartam menni,de Bonnie megígértette velem,hogy mindenképp elmenjek.Nem szívesen akartam menni,a tavaly őszi bálon a szüleim is velem voltak és most olyan furcsa,hogy már nincs úgy érzem ezt az érzést soha nem lehet megszokni,csak elfogadni."
Lementem a lépcsőn a konyhába bekaptam pár falatot és már indultam is Bonnieval megyünk ruhát venni a bálra.Stefan este 7-re jön értem és együtt megyünk a bálban azt hiszem talán ez az egyetlen jó dolog abban,hogy elmegyünk a bálba az,hogy Stefannal mehetek.
rengeteg üzletben voltunk,de nem találtunk az ízlésünknek megfelelőt már fájt a lábam annyi sétáltunk Bonnivel az üzletekben.Végül az egyik üzletben ami valószínűleg az utolsó üzlet lehetett a városban minden reményünk abban volt,hogy ott találunk valami jót.Így is lett rengeteg gyönyörű ruha volt Bonnie krémszínű ruhát vett magának ami nagyon jól állt neki,
és egy vörös ruha mellett döntöttem ami nagyon tetszett szinte bele szerettem a ruhába,vettünk hozzá illő cipőket és még egy pár kelléket.Bementünk a Grillbe miután bevásároltunk,ott ebédeltünk...közben olyan mindennapos dolgokról beszélgetünk mint már nagyon régen,már semmi sem hétköznapi körülöttünk és hiányzott,hogy apró,felesleges dolgokról csevegjünk.
Bonnival beszélgettünk és megjelent Damon a pulthoz ment és piát rendelt magának,reméltem,hogy nem jön el a ma esti bálba mert csak bajt keverne,de biztos,hogy ott lesz hisz Caroline az egyik főszervezője a bálnak.Indulni készültünk Bonnival fizettünk és már mentünk is,hazavitt kitett a házunk előtt.Bementem a házba egyedül voltam,Jeremy valahol a haverjaival Jenna pedig dolgozott.
fölmentem a szobába és elővettem egy nagy dobozt,ebben a dobozban volt minden emlékem a szüleimről,egy fényképet vettem a kezembe ami tavaly készült az őszi bálon,elmerültem z emlékeimben,de megzavart a telefonom csörgése,felvettem Stefan volt az megkérdezte,hogy telt a napom,elmeséltem neki,hogy vásárolni voltunk és  utána a Grillben voltunk kérdeztem,hogy ő vett e öltönyt ma estére vagy van neki,
erre viccesen azt mondta "elmúltam 150 éves azért úgy gondolom ennyi év alatt beszerezhettem egy öltönyt nem gondolod" kíváncsi vagyok vajon milyen lesz az öltönye és,hogy fog festeni szmokingban,biztosan istenien.Jenna hazaért én pedig lassan készülődni kezdtem zuhanyozni mentem,miután lezuhanyoztam Jenna segített megcsinálni a hajam,nem igazán tudtam mit is kezdjek vele,besütés mellett döntöttem végül fölvettem a ruhám és a cipőm és el is
készültem,Jenna szólt,hogy megérkezett Stefan fölvettem a táskám és már indultam is a nappaliba lementem a lépcsőn és ő ott állt a nappali közepén öltönyben,csillogó szemekkel.Káprázatosan jól nézett ki öltönyben nem gondoltam,hogy ennyire jól fog kinézni,leértem a lépcsőn és megálltam ő rám mosolygott,megfogta a kezem és megcsókolt s közben a fülembe súgta,hogy gyönyörű vagyok.
Már elmúlt 7 óra indulni kezdtünk Jenna azt mondta majd ő később jön Jeremyvel,beültünk Stefan kocsijába és elindultunk a suli felé,amint oda értünk a parkolóba,Stefan kinyitotta az ajtót nekem és segített kiszállni az autóból.Nagyon sokan voltak a bálon,szinte egész Mystic Falls jelen volt a bálon,valahogy pont azért nem akartam jönni,elindultunk a bálterem felé amikor beléptünk,megdöbbentünk,hogy milyen szuperül sikerült a díszlet és minden más jobb lett mint
vártuk.Megláttuk Bonnie-t amint épp Mattel beszélgetett oda mentünk hozzá.Stefan elment hozni valami italt ,beszélgetni kezdtünk Bonnival,mikor Stefan vissza jött felkért táncolni,kíváncsi voltam,hogy táncol egy vámpír tehát táncolni mentünk,már az első lépésekből látszott,hogy remekül táncolt mellette elég ügyetlennek látszottam,sokáig táncoltunk Stefannal,mikor már eléggé elfáradtam és úgy döntöttem elmegyek és iszom valamit,oda mentem az italos pulthoz nem meglepően
Damon is ott volt mint mindig a pia közelében,észrevett és oda jött hozzám
*Szia Elena
+Szia Damon
*Nagyon szép vagy ma este
+Köszönöm,te is jól nézel ki..Hol van Caroline??
*Valahol a táncparkett körül..de inkább úgy értetted a kérdést,hogy él e még Caroline igaz??
+Valójában igen erre is gondoltam
*Van kedved táncolni velem
+Ne haragudj Damon,de inkább kihagynám ha nem baj
*Rendben,mit iszol Elena???
+Ásványvizet
*Inkább valami alkoholt kéne innod,nem hibáztatnálak érte ha leinnád magad,tudom,hogy Stefan mellett nem lehet józan maradni mert ha józan vagyok egyszerűen nem tudom elviselni a pisa
viszont segít benne valamit. Vagy inkább csak menekülsz előle??? Nem csak az ágyban rossz,de még a táncparketten is???
+Semmi ilyenről nincs szó Damon!!!
*Ahogy gondolod Elena!
Vissza mentem Stefanhoz,kimentünk egy kicsit levegőzni és kettesben lenni a hátsó ajtón mentünk ki ami az iskola hátsó udvarára nyílik,csak páran voltak az udvaron,megláttam Jeremy-t amint épp felénk szalad,elég feldúltan megállítottam és megkérdeztem mi történt
azt mondta,hogy Vicky itt van a bálon és egyszerűen megőrült olyasmiről hadovál,hogy tudja mi történt aznap este és egy vámpír támadta meg és szívta ki a vérét és most meg akarja őt ölni,rettenetesen meg van ijedve és nem tudja mit csináljon vele,ezért gondolta úgy,hogy szól inkább Mattnek
mondtam Jeremynek,hogy ne szóljon Mattnek majd mi elintézzünk,megnyugtatjuk Vickyt,megkérdezem,hogy hol van,azt mondtam a parkoló körül a kocsiknál,oda siettünk Stefannal.Amikor oda értünk Vicky ott ült egy lépcsőn sírva,remegve és megrémülten,le guggoltam hozzá megpróbáltam megnyugtatni,de ő el lökött és kiabálni kezdett,hogy egy vámpír támadta meg Stefan megpróbálta lefogni,hogy el ne fusson,de egyre hangosabban kiabált,féltünk,
hogy valaki meghallja,Vicky olyan volt mintha megörült volna nem tudtuk meg nyugtati,valahogy kiszabadult Stefan karjaiból és rémülten futni kezdett,de Damon egyszer csak előtte termett,felismerte Damon-t,hogy ő támadta meg visítani kezdett segítségért kiabált,de Damon egy mozdulattal egy szempillantás alatt eltörte a nyakát,még a szeme sem rebbent Damonnek miközben megölte Vickít.Szörnyű látvány volt,borzaszó volt ahogy Damon egy mozdulattal eltöri a nyakát ő pedig a földre esik,
soha nem láttam,senkit meghalni a szemem láttára szörnyű volt,megrémültem és nem tudtam felfogni,hogy Damon megölte őt sírni kezdtem,elöntött az indulat és oda mentem Damonhoz,gondolkodás nélkül felpofoztam,ekkor ő megragadt a karom,mélyen a szemebe nézett és elengedte a karom.
Kiabálni kezdtem vele
+ Megölted őt DAmon!!!
*Muszáj volt,csak útban volt és a szemetet el kell takarítani,
+Hogy beszélhetsz így egy emberi lényről,nem volt jogod hozzá,hogy megölt őt..Gyűlöllek Damon
Nem tudtam abba hagyni a sírást borzasztó volt a földön látni Vickyt,Damon elment nem tudom hová,de nem is érdekelt,Stefan oda jött hozzám átölelt és megpróbált meg gnyugtatni sikertelenül,azt mondta el kell tűnteni innen mielőtt valaki meglátja az ölébe vette őt és  a kocsija felé vitt betette őt a csomagtartóba azt mondta el tünteti én pedig menjek vissza a bálra és próbáljak mg meg nyugodni,meg csókolt és beszállt az autójába.Nem tudtam vissza menni a bálra,nem akartam vissza menni,Damon olyan gonosz
egy kis megbánást sem láttam a szemébe sem pedig,könyörületességet,hogy tehetett ilyet.Nem mentem vissza a bálra inkább haza indultam gyalog,írtam egy SMS-t Jennának,hogy nem érzem jól magam és haza megyek,amint haza értem levetem  kabátom,bementem a konyhába ittam egy pohár vizet egy pár percig csak ott álltam a konyhában és csak gondolkodtam,végül fölmentem a szobámba levettem a ruhám átvettem valami kényelmesebb és leültem az ablakhoz.Körül belül egy óra múlva még nem ért haza sem Jenna sem pedig Jeremy.Nm tudtam,hogyan mondjam el Jeremyne,hogy
Vicky meghalt,szerette  őt annyi fájdalom érte őt mostanában meg kell,hogy kíméljem őt ettől,és mi lesz Mattel neki csak Vickí volt és már ő sincs neki,hogy mondjam el ezt bárkinek is.Olyan szörnyű érzés volt nem tudtam mit tehetnék.Már elég késő volt mikor haza ért Jeremy és Jenna lent voltam a konyhában mikor megérkeztek,Nem tudtam elmondani neki mi történt sem pedig Jennának nem tudtam mit tegyek mind a ketten fölmentek a szobájukba és szerintem már aludtak is mikor valaki halkan kopogott ajtót nyitottam és Stefan volt az kimentem a lépcsőre
leültünk egy kis padra ami az ajtó mellett volt.
-Elena jól vagy?
+Nem,nem vagyok jól olyan szörnyű volt ez az egész
-Tudom,és megpróbáltalak mindezektől megvédeni,de sikertelenül
+Ez nem a te hibás Stefan hanem a Damoné ő ölte meg Vicky-t
-Tudom,de akkor is hibásnak érzem magam
Egy alak tűnt fel az utca felől és hozzánk közeledett mikor közelebb ért akkor láttam,hogy Damon volt
+Mit akarsz Damon??
-Nyugodj meg Elena,Damon segít Mattnek hagytunk gy levelet Vicky nevében,hogy elmegy a városból,ne keresse őt senki és  többé nem jön vissza holtestét pedig eltűnettük
+Matt már olvasta a levelet??
*Valószínű,hogy most olvassa
+Nem tudtam elmondani Jeremynek,hogy mit történ ő szerette Vickyt és nem tudom,hogy dolgozná fel ha megtudná mi történt
*Ezen segíthetünk
+Nem kell a segítsége Damon!!!
-Hallgasd meg őt,szerintem is ez lenne a legjobb neki,ha azt hinné,hogy Vickí elment és nem kérné őt.
+De mit tudnánk tenni??
-Meg igézné Damon,hogy úgy emlékezzen Vickyre,hogy ő elment és többé nem jön vissza és soha ne keresse őt,lépjen tovább és felejtse el őt
+Te miért nem igézheted meg???...Miért Damonnak kell megigézni őt???
-Mert mivel én csak állati vért iszom Damon erősebb mint én és ha én igézné meg lehet,hogy emlékezne idővel arra,hogy mit történt ,de Damon elég erős és el tudja vele feledtetni vele örökre
*Akkor mi legyen Elena csináljam vagy ne.. te döntesz??
+Rendben
*Mire emlékezzen??
+Arra emlékezzen,hogy szerette Vickyt,de ő elment,elment és soha többé nem jön vissza,emlékezzen rá,de soha ne keresse,lépjen tovább és boldogan gondoljon rá.
Damon bement a házba,kint maradtam Stefannal és ismét rám tőrt a sírás,olyan nehéz volt ez,Stefan nyugtatgatott,pár percel később kijött Damon és elintézte elfeledtette Jeremyvel és elment.Még egy kicsit kint maradtam Stefannal a karjaiban voltam,és elaludtam.Éjszaka ébredtem fel az ágyamban,ott volt mellettem Stefan és aludt.Jól esett
,hogy velem maradt egész éjjel,sokkal könnyebb volt így,de nem tudtam,hogyan tovább nem hazudhatok mindenkinek,nem élhetnek hazugságban a szeretteim,bár ezt tűnt a legjobb megoldásnak,hogy meg végvédjem őket.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszik a blogog és a sztorid is tök jó! Köszi, hogy benéztél hozzám!
    Nagyon jó feji lett, imádom a történeted! Siess a kövivel! ;D :D

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia...köszönöm..és köszi,hogy benéztél..igyekszem a következő fejezettel...legkésőbb hétfőn várható...puszi

    VálaszTörlés

Sziasztok ez az én saját történetem,ahogy én elképzeltem.Remélem tetszeni fog....Úgy írom le a történetet ahogy én is látni szeretném.Előnyben vannak a Delena-s részek tehát inkább ezekre próbálok jobban rátérni.