7.fejezet A hasonmás


Elena szemszög:
Másnap reggel mikor felébredtem,eszembe jutott  a tegnap éjszaka olyan szörnyen éreztem magam emiatt,Damon nagyon gonosz volt..gyűlöltem őt ezért.Stefan velem maradt éjszaka és ez megnyugtatott,mind a ketten felébredünk,még egy darabig csak feküdtünk az ágyban.Nem sokára felkeltünk,felöltöztünk és lementünk reggelizni,Stefannal csak kettesben reggeliztünk,miután megreggeliztünk elindultunk hozzá.Amikor megérkeztünk
és az ajtó felé indultunk észre vettük,hogy nyitva van az ajtó,egymásra néztünk Stefannal,bementünk a nappaliból hangokat hallottunk oda mentünk és megláttuk amint Damon ott fekszik a kanapén piás üveggel a kezében fél meztelenül és rajta kívűl 3 lány fehérneműben táncoltak,Damon megigézte a lányokat,itt élhetnek Mystic Fallsban,de nem ismertem őket.Damon észre vette,hogy Stefan és én ott vagyunk.
-Mit művelsz Damon??
*Ne stresszeld magad öcsi csak bulizok egy kicsit,tegnap nagyon unatkoztam és egy bárban találkoztam ezzel a három bombázóval,meghívtam őket,hogy bulizzanak velem.Ez afféle szexi pizsi parti...bocs tesó,hogy nem hívtunk meg,de te olyan buli gyilkos tudsz lenni,de Elena rólad elfelejtkeztünk,de a következő partinkra
hivatalos vagy...csak fehérneműben lehet részt venni a partin..gondoltam szólók.. :D
*Dugulj el Damon!!
-Hagyd ezt abba
Stefan oda ment a lányokhoz megigézte őket,hogy öltözzenek fel és menjenek el innen,a lányok öltözni kezdtek és elindultak..ránéztem Damonre ő még mindig piás üveggel a kezében integetett a lányoknak.
-ha te megjelensz valahol abból mindig csak a baj van,ne szórakozz Damon,tegnap valaki megigézte Vickít,hogy emlékezzen mindenre valaki olyan tette aki erősebb mint mi és tudja,hogy kik vagyunk,te pedig itt kockáztatod,hogy megtudják,hogy vámpírok vagyunk mi történik ha rajtuk sem fog működni az igézés és mindenre emlékezni fognak
nem lehet mindenkit majd elhallgattatni úgy,hogy megölöd őket
* Miért ez a legkönnyebb és a legegyszerűbb megoldás
-légy óvatosabb Damon!!
* Stefan te pedig ne mártirkodj itt a barátnőcskéddel...te sem vagy egy szent ezt te is jól tudod.
+ Hagyjuk ezt! Inkább arról beszéljünk,hogy vajon ki lehet a városban más vámpírok is vannak Mystic Fallsba rajtatok kívül??
- Nem tudom,eddig úgy tudtuk,hogy nincs más vámpír a városban,de tévedtünk.
+ De vajon ki? és mit akarhat??
* Ki kell derítenünk...de ha most meg bocsájtttok én most haza mennék mert kicsit becsíptem ha nem vennétek észre,haza megyek aludni..ha lehet ne zavarjatok...és Elena ne búsulj a következő szexi pizsi partira téged is meghívunk :D
+ Hagyj békén Damon!
Begombolta az ingjét,fölvette a nadrágját,a kabátját és elment,ketten maradtunk Stefannal tovább beszélgettünk,hogy vajon milyen vámpír van Mystic Fallsban.

Damon szemszög:
Eljötem Stefantól és Eelnától olyan lehangolóak tudnak lenni mindent elrontanak,kicsit kómásan éreztem magam nagyon sokat ittam,beültem az autómba és elindultam haza.Amikor haza értem bementem a házba,felakasztottam a kabátomat és bementem a nappaliba
hírtelen egy illatot éreztem,egy illatot amit már 150 éve nem éreztem,azt hittem csak a pia miatt van,oda mentem a bárszekrényhez és töltöttem még egy pohárral magamnak a kandalló előtt álltam,amikor egy megszólalt egy hang...
Karherine: Helló Damon!
Hátra fordultam és ott volt ő,biztos voltam benne,hogy képzelődöm a piától,de ez volt az a hang amire mindig is emlékeztem ez az arc volt és ez az illat...több  mint 150 éve nem éreztem ezt..és igen ő volt az Kaherine
amint kezdtem elhinni,hogy nem csak képzelődöm,dühös lettem és nekirontottam Karherine-nek a falhoz vágtam és megragadtam a torkát.
* Katherine te élsz?? hogy lehet,hogy nem haltál meg?? mit keresel itt??
K :Damon téged is jó látni ennyi év után,semmit nem változtál pont olyan vagy mint régen..és pont olyan szexi is
* Hogy lehet,hogy te élsz???
K : Ha elengednél Damon mindent elmondok!!
lehetséges, ott állt előttem..valahogy mindig is álmodoztam arról,hogy talán nem halt meg és él valahol,de ez nem olyan volt mint ahogyan elképzeltem csak gyűlöletet éreztem iránta.Közelebb jött hozzá és megaakrt csókolni,ellöktem magamtól...a tükörnek löktem ami eltört.
* Mond el,hogy lehetsz még életben???
K : Rendben..
Bement a nappaliba és leült...leültem a kanapéra Katherinnel szemben...mesélni kezdett,ahogy mesélni kezdte azt az éjszakát egyre jobban vissza emlékeztem mintha megint átéltem volna
 Katherine:Az nap éjjel amikor elfogtak engem és Emilyt.Egy lovas szekérrel vittek minket a házhoz amibe be akartak zárni minket és felgyújtani.Az erdőbe értek a lovas szekerek mikor ti megpróbáltatok kiszabadítani engem és Emilyt,sikerült kiszabadítani,menekültem kezdtem veletek az erdőben veled és Stefannal,Emily pedig elbújt az erdőben,mikor
üldözőbe vettek minket már nagyon közel voltak éreztem,hogy jönnek nem tudtam mit tenni úgy gondoltam ha átváltoztatom Stefant akkor,túléli és örökké élhet,de azt nem tudtam,hogy téged is átfog változtatni.Amikor utol értek minket az emberek túl sokan voltak ti is harcoltatok,de téged leütöttek,Stefan pedig halott volt,engem elkaptak és vissza vittek a többiekhez,verbénával elkábítottak
arra ébredtem,hogy a ház alaksorában vagyok bezárva a többi vámpírral és boszorkánnyal,menekülni próbáltam,de nem tudtam minden ajtó és ablak be volt zárva lehetetlen volt kijutni.Meggyújtották a házat lángolni kezdett nem tudtam hova menekülni amikor megláttam Emilyt az ablak mögött oda rohantam,de már alig láttam, a füst elárasztott mindent nem kaptunk levegőt.Oda mentem Emilyhez azt mondta
segít nekem,emlond egy varázsigét amivel kiszabadít engem,egy helycserés varázsigét és ő kerül be a házba..elmondta a varázsigét és sikerült kint voltm az égő házból...Emily azt mondta rohanjak,meneküljek,tűnjek el a városból és soha többé ne jöjjek vissza...rohanni kezdtem,vissza mentem a házamba össze szedtem a  ruháimat,megigéztem egy embert,hogy vigyen el lovas hintóval messze,elindultunk messziről láttam ahogyan lángol a ház
Emily feláldozta értem az életét,de abban nem voltam biztos soha,hogy meghalt..elmentem Mystic Fallsból és többé vissza se jöttem mostanáig,utazgattam országról országra,tudtam,hogy Stenfan és te még éltek,de nem kereshettelek meg titeket mert megtaláltak volna és megöltek volna.
* Te tetted ezt velünk..te tettél minket szörnyeteggé meg kellett volna halnunk...de te roszabat adtál nekünk a halálnál is..Miért jöttél vissza??
 K: Mert megtudtam,hogy itt van Stefan Mystci Fallsban,de azt nem tudtam,hogy te is itt vagy..és kíváncsi voltam a hasonmásomra..igen Damon tudok róla úgy ahogyan ti is
* Ha tudni akarod hol van Stefan megtalálod a barátnőjével Elenával...Hagyj engem békén és tűnj el innen...tűnj el a városból!!!
K :Sajnálom Damon,de egyenlőre nem tehetem...most pedig megyek..majd látjuk egymást...Szia Damon
Karherine elment,nem tudtam hová megy,de nem is érdekelt azt akartam,hogy tűnjön el a városból és soha többé ne jöjjön vissza ahogyan eddig sem tette.gyűlölöm őt.Nem lehet,hogy életben van végig azt hittük évtizedeken át,hogy halott,de él és csak átvert minket ahogy mindig is tette..egy manipulatív ribanc és most is csak Stefan érdekelte ahogyan régen is..nagyon szerettem Katherine-t
de gyűlölöm őt.Elidultam Stefanhoz tudni kell,hogy Katherine él.Beszálltam az autómba és indultam.Megérkeztem a házhoz bementem Elena és Stefan a kandalló előtt ültek.
* bocs,hogy megzavarom ez a romantikus pillanatot,de rossz hírem van öcsikém a Ribanc vissza tért
- Miről beszélsz Damon!!
* Arról,hogy Katherine él,nem halt meg..és itt van Mystic Fallsban,nem rég meglátogatott.
- Nem ez lehetetlen,Katherine meghalt a tűzben .. ez képtelenség..
* Én is ezt hittem,de tévedtünk nagyon is,hogy él.
- De hogy lehetséges,hogy él és mi nem tudtunk róla??
Elmeséltem Stefannak amit Katherine mondott nekem,elmeséltem,hogyan élte túl.Megdöbbenve néztünk egymásra azt hittük,hogy halott,de él.
+ De ki az a Katherine???
* Katherine egy önző ribanc!!! aki rád hasonlít
+ Rám hasonlít??? ezt,hogy érted!!
A könyves polchoz mentem és egy fényképet vettem elő Katherineről oda adtam Elenának..megdöbbenve nézte a képet
+ De hisz ő pont olyan mint én..ez hogy lehet??
- Nem tudom Elena!!
+ Stefan miért nem mondtad el,hogy olyan vagyok mint Katherine...miért titkoltad el??
- Elena ez nem számít..te nem olyan vagy mint ő...én már nem szeretem Katherine-t téged szeretlek...
* Ohh valami izgalmas végre a szerelmi pár életében.... na ezt élvezem!!
- Ne avatkozz bele Damon!!
Elena fogta magát és elment,becsapta az ajtót és faképnél hagyta Stefant :D
* Katherine valami okkal jött vissza Mystic Fallsba,és meg kell tudnunk,hogy miért van itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok ez az én saját történetem,ahogy én elképzeltem.Remélem tetszeni fog....Úgy írom le a történetet ahogy én is látni szeretném.Előnyben vannak a Delena-s részek tehát inkább ezekre próbálok jobban rátérni.